Informuje się mieszkańców Gminy Daleszyce, że w dniu 11.09.2019 r. tj. środa o godz. 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach odbędzie się sesja nadzwyczajna VIII kadencji Rady Miejskiej w Daleszycach.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Daleszyce na lata 2019-2028,
b) zmian w budżecie Gminy Daleszyce na 2019 rok,
c) wyrażenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego,
d) zmiany Uchwały Nr VII/64/2019 Rady Miejskiej w Daleszycach z dnia 28 marca 2019 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Daleszyce,
e) ustalenia wstępnej lokalizacji nowych przystanków komunikacyjnych na terenie Miasta i Gminy Daleszyce.
4. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Rafał Siwonia
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie wniosków do porządku obrad.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Zatwierdzenie protokołów z poprzednich sesji.
5. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy z działań między sesjami.
6. Komunikaty Przewodniczącego Rady.
7. Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy gminy Daleszyce z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2018”.
8. Przedstawienie przez Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce „Raportu o stanie gminy
za 2018 rok”.
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian w budżecie Gminy Daleszyce na 2019 rok,
b) zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Daleszyce na lata 2019-2028,
c) części zmiany Nr 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Niwy I na terenie gminy Daleszyce,
d) uchwalenia „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe
dla Gminy Daleszyce (Aktualizacja z 2019 roku)”.
10. Interpelacje.
11. Zapytania i sprawy różne.
12. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
13. Zamknięcie obrad sesji.